general_help_center_title

general_help_center_description

The Quadrant Hotel & Suites

10 Waterloo Quadrant, Auckland
Vores kunders bedømmelse
godt
Vores kunders bedømmelse
  • Undersøg ledige værelser og priser

Kort

Med et ophold ved The Quadrant Hotel & Suites i centrum af Auckland er du kun 3 minutters gang fra University of Auckland og en 8 minutters gåtur fra Queen Street Shoppingdistrikt. Dette hotel med miljøcertifikat ligger 1 km fra Sky Tower og 1 km fra Queens Wharf.

Hotelfaciliteter

Gør brug af praktiske faciliteter, såsom gratis trådløs internetadgang, concierge-tjenester og tv på fællesarealer.

Hotelfaciliteter

  • Elevator
  • Concierge-tjenester
  • Samlet antal værelser:95
  • Antal etager:23
  • Lufthavnstransport (tillægsgebyr)
  • Konferencelokale
  • Morgenmad tilbydes (tillægsgebyr)
  • Vaskeri
  • Tv på fællesarealer
  • Pengeskab i receptionen
  • Flersproget medarbejderstab
  • Døgnåben reception
  • Portier/piccolo
  • Renseri-/vaskeriservice
  • Røgfrit overnatningssted
  • Hjælp med udflugter/billetter
  • Gratis Wi-Fi
  • Opførselsår:2006
  • Antal restauranter:1
  • Konferencelokalets størrelse i fod:861
  • Konferencelokalets størrelse i meter:80
  • Antal mødelokaler:1
  • Snackbar/deli
  • Parkeringsservice (tillægsgebyr)
  • Antal barer/lounger:1
  • Antal kaffebarer/caféer:1
  • Bagageopbevaring
  • Vandbeholder
  • Romatikpakker tilgængelige
  • Selskabssal
  • Udendørs underholdningsområde

Værelsesfaciliteter

  • Aircondition
  • Roomservice (i begrænsede tidsrum)
  • Tv
  • Køleskab
  • Mulighed for at lave kaffe/te
  • Daglig rengøring
  • Telefon
  • Privat badeværelse
  • Gratis toiletartikler
  • Hårtørrer
  • Strygejern/strygebræt
  • Pengeskab på værelset
  • Altan
  • Vaskemaskine/tørretumbler
  • Designertoiletartikler
  • Separat siddeområde
  • Lydisolerede værelser
  • Mikrobølgeovn
  • Køkkengrej, tallerkener og køkkenredskaber
  • Premium-tv-kanaler
  • Mørklægningsgardiner
  • Køkken
  • Kun brusekabine
  • Separat spiseområde
  • Opvaskemaskine
  • Komfur
  • Kabel-tv
  • Gratis Wi-Fi
  • Premierefilm
  • Vugger/barnesenge (tillægsgebyr)
  • Ekstra senge (tillægsgebyr)
  • Varme
  • Elkedel
  • Ovn
  • Håndklæder til rådighed
  • Sengetøj til rådighed
  • Brødrister
  • Smart TV
  • Netflix
  • Rengøringsmidler
  • Sæbe
  • Shampoo
  • Toiletpapir
  • Rejsebøger og anbefalinger
  • Adaptere/opladere
  • Vaskemiddel
  • Streamingtjenester
  • Arbejdsområde til bærbare computere
  • Restaurantguide
  • Fryser

Hotelpolitikker & Bemærkning fra hotellet

The Quadrant Hotel & Suites

10 Waterloo Quadrant, Auckland, Auckland Region, New Zealand
  • Hotelpolitikker
  • Check-In: kl. 15.00 - når som helst
  • Check-Out: kl. 10.00
  • Minimumsalder for indtjekning er 18
  • Kæledyr
  • Kæledyr er ikke tilladt
  • Kun førerhunde er tilladt
  • Førerhunde er fritaget for gebyrer/begrænsninger
  • Betalingstyper
  • Discover
  • JCB International
  • MasterCard
  • Visa
  • Kontant betaling accepteres ikke
  • Debetkort accepteres ikke
  • Diverse
  • Højdebegrænsning for parkering gælder
  • Støjfri værelser kan ikke garanteres
  • Beskrivelse
  • Med et ophold ved The Quadrant Hotel & Suites i centrum af Auckland er du kun 3 minutters gang fra University of Auckland og en 8 minutters gåtur fra Queen Street Shoppingdistrikt. Dette hotel med miljøcertifikat ligger 1 km fra Sky Tower og 1 km fra Queens Wharf.

    Føl dig hjemme i et af de 95 aircondition-afkølede værelser, der indeholder køkken med køleskab og kogeplade. Værelserne har privat balkon. Der er et 42-tommers smart-tv med kabelkanaler, som sørger for underholdningen, og med gratis Wi-Fi kan du altid komme på nettet. Faciliteter inkluderer telefoner samt pengeskabe og mikrobølgeovne.

    Gør brug af praktiske faciliteter, såsom gratis trådløs internetadgang, concierge-tjenester og tv på fællesarealer.

    Tag forbi dette hotels restaurant, Quad Kitchen, og spis aftensmad. Du kan også spise på stedets kaffebar/café eller blive på værelset, hvor der er mulighed for roomservice (i et begrænset antal timer). Tag forbi baren/loungen, hvor du kan slukke tørsten med din yndlingsdrink. Fuld morgenmad tilbydes mod gebyr dagligt fra kl. 06.30 til kl. 09.30.

    Gæsterne har blandt andet adgang til renseri/vaskeservice, en døgnåben reception og en flersproget medarbejderstab. Planlægger du et arrangement i Auckland? På dette hotel er der et område på 80 kvadratmeter til rådighed, bestående af konferencelokaler og et mødelokale. Lufthavnstransport tur-retur er til rådighed mod et tillægsgebyr (døgnet rundt).

    • Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
    • Gyldigt billed-ID og kreditkort kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
    • Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
    • Dette overnatningssted accepterer kreditkort. Kontanter accepteres ikke
    • Betaling uden kontanter er tilgængelig
    • Langvarige ophold godtages
    • Lydisolerede gæsteværelser kan ikke garanteres
    • Overnatningsstedets sikkerhedsforanstaltninger inkluderer brandslukker, røgalarm, sikkerhedsalarm og vinduesikring
    • Dette overnatningssted har udendørsområder såsom altaner, balkoner eller terrasser, der muligvis ikke er egnede for børn. Hvis du har spørgsmål, anbefaler vi, at du kontakter overnatningsstedet inden ankomst for at bekræfte, at de har et passende værelse til dig

    Dette overnatningssted tilbyder transport fra lufthavnen (tillægsgebyrer kan forekomme). Gæster skal kontakte overnatningsstedet med ankomstoplysninger inden afrejse ved hjælp af oplysningerne på reservationsbekræftelsen. Receptionspersonalet tager imod gæster ved ankomst til overnatningsstedet.

    • Det er en politik på hotellet at nægte visse typer af reservationer, som grupper kunne tænkes at foretage, herunder polterabend eller lignende arrangementer.
    • Ét barn, i alderen 5 år eller derunder, kan overnatte gratis på forældres eller værgers værelse, hvis de eksisterende sengepladser benyttes.
    • Kun registrerede gæster kan opholde sig på værelserne.
    • Begrænset parkeringshøjde.

    • Der er mulighed for kontaktløs betaling for alle transaktioner.
    • Der er mulighed for kontaktløs indtjekning og kontaktløs udtjekning.

    Du vil blive bedt om at betale følgende på overnatningsstedet. Gebyrer inkluderer muligvis skatter:

    • Depositum for beskadigelse: NZD 250.00 pr. ophold

    Vi har medtaget alle gebyrer, som overnatningsstedet har oplyst.

    • Gebyr for komplet morgenmad: 40 NZD for voksne og 20 NZD for børn (cirkapriser)
    • Gebyr for lufthavnstransport: 36 NZD pr. person (enkelt)
    • Gebyr pr. barn for lufthavnstransport: 36 NZD (enkelt)
    • Gebyr for parkeringsservice: NZD 40 pr. nat (intet gebyr for indkørsel/udkørsel)
    • Tidlig indtjekning er mulig mod et gebyr (afhænger af tilgængelighed)
    • Sen udtjekning er mulig for et gebyr (afhænger af tilgængelighed)
    • Gebyr for baby-/barneseng: 25.0 NZD pr. nat
    • Gebyr for ekstra seng: 35.0 NZD pr. nat
    • Betaling med kreditkort er underlagt et tillægsgebyr på 3.15%

    Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.

5 andre personer ser netop nu på dette hotel.
Dette hotel er inden for de sidste 3 dage blevet booket 15 gange.
{info}
Du har været inaktiv for længe. Tilbuddene er muligvis ikke længere aktuelle. Indlæs tilbuddene igen ved at klikke her

Opret en konto, og nyd godt af eksklusive tilbud og umiddelbare rabatter.

Registrer nu
Opret en konto, og nyd godt af eksklusive tilbud og umiddelbare rabatter.
Registrer nu

Certificeret betalingsafvikling

Vores betalingsafvikling lever op til de højeste sikkerhedsstandarder. Dette kvalitetsmærke bekræfter, at det er sikkert at betale med kreditkort her.

Flersproget kundeservice

Vores flersprogede rejsespecialister tager sig af dine reservationer. Vi er tilgængelige for vores kunder døgnet rundt.

Omgående bookingbekræftelse

Din booking bliver bekræftet med det samme. Når bookingen er foretaget, kan du printe dine rejsedokumenter med det samme.